De zomer komt: omgaan met vlinders in de buik én… soms … LIEFDESVERDRIET; enkele hartverwarmende gedachten om hier snel én positief mee om te gaan… :)

++looking-for-the-perfect-lover-love-tom-robins-daily-quotes-sayings-pictures

Hoe kan je oude relaties achter jou laten? Hoe kan je omgaan met verliefdheid op een positieve manier zodat het geen strijd wordt. Verliefdheid hoort een mooie periode te zijn. We kunnen dat leren.

Liefdesverdriet is GEEN teken van falen. Het is een boodschap dat we meer en mooier zijn, dan we nu beseffen. En het is een boodschap dat we de zaken op een verkeerde manier interpreteren. Het hoort er gewoon af en toe bij, maar het moet niet te groot worden en daar kunnen we wat aan doen. Liefdesverdriet, pijn, elkaar kwetsen, eenzaamheid, enz. het zijn allemaal normale menselijke gewaarwordingen die we af en toe tegenkomen. Hoe meer we deze emoties begrijpen, hoe minder pijn ze ons moeten doen en hoe meer geluk we in onze relaties gaan ervaren.

Op het moment dat we liefdesverdriet ervaren kan het behoorlijk vervelend zijn. We hadden nog zo gehoopt dat het nu net DIT was dat ons zó gelukkig zou maken… Als we ons verdrietig voelen is het waardevol dat eens goed te uiten, hard uit te huilen en onszelf véél te verwennen. Soms heeft dit wat tijd nodig en dat is oké.

Toch kunnen we deze gewaarwordingen ook relatief snel keren. Ze berusten eerlijk gezegd op niet constructieve interpretaties van wat we zien. Verderop staan hier voorbeelden van. Het is niet nodig om deze negatieve zaken te voelen, wat niet wil zeggen dat dit altijd super snel weggaat. Met andere woorden, in het begin is het normaal dat we niet altijd bij onze positieve interpretaties en ons geluk kunnen komen: maar eigenlijk kan het wél. Mits we hier wat vertrouwd mee raken kunnen we relatief snel leren omgaan met teleurstelling.

Leren omgaan met teleurstelling is een essentiële vaardigheid om gelukkig en succesvol te leren zijn in het leven. Kleine en middelmatige teleurstellingen zijn deel van het leven en daarom is het belangrijk dat we hier constructief mee leren omgaan. Dit zou een basisvak op school moeten zijn omdat het hoort bij het mens-zijn. Als we immers teleurstellingen beginnen interpreteren als tekortkomingen van onszelf dan verlaagt ons zelfvertrouwen. Dan voelen we ons slecht. Dan stroomt onze levensenergie niet goed door en dan gaan we in de toekomst minder efficiënt handelen. Deze zaken negatief en persoonlijk opnemen, werkt als selffulfilling prophecy’s. Daarom is het enorm waardevol om goed om te kunnen gaan met tijdelijke set-backs.

Als we dit bemachtigen dan kunnen tijdelijke set-backs eigenlijk omstandigheden zijn die ons nog méér focussen, in onze kracht zetten en ons helpen om ons grootste zelf op de wereld te zetten. Setbacks hebben een positieve intent en laten ons weten dat we méér in petto hebben. Soms heeft onze ziel hier zelf voor gekozen om ons alert te maken en om daardoor nog méér ons STRALENDE ZELF te zijn!

 

 

 

Ik verzamelde enkele mooie positief-denken quotes en constructieve gedachten over liefde & liefdesverdriet. Een echte positieve gedachte verandert ons gevoel. Dit wil zeggen dat het leidt tot een vorm van opluchting, vrede, zelf-liefde, vreugde of positieve, zekere of hoopvolle vooruitzichten. Daardoor verandert onze houding en actie. Ook onze vibratie verandert waardoor onze manifestaties veranderen. Zoals reeds gezegd heeft dit in het begin soms wel een beetje tijd nodig. Geef jezelf ook die ruimte.

Deze voorbeelden zijn een aanzet. Het is de bedoeling dat je jouw eigen persoonlijke positieve gedachten zoekt voor jouw situatie.

Een positieve gedachte is voor iedereen anders en van moment tot moment verschillend. Vandaar dat hieronder enkele voorbeelden staan. Sommige zinnen zullen in jouw situatie van toepassing zijn en anderen niet. Als ons gevoel niet verandert in positieve zin, dan hebben we géén positieve gedachte gevonden. Dan moeten we nog even verder zoeken. We kunnen in alle situaties een beter-voelende gedachte vinden. Dat is de wijsheid van ons hart. Soms is dat even zoeken of wachten tot we ons wat rustiger voelen, zodat we ons hierop kunnen concentreren.

Aangezien de lente en zomer komt is het ook interessant dat we onze oude relaties achter ons kunnen laten, zodat we de nieuwe avonturen en liefdes voluit kunnen omarmen! Het is ook waardevol om onze reeds bestaande liefdes NIEUW LEVEN in te blazen!!

Dit zijn prachtige en hartverwarmende quotes van E. Hicks die ik aanpaste om één geheel te vormen. Zie hieronder.

Wat betekent teleurstelling

Teleurstelling betekent eigenlijk enkel dat we: “de score te vroeg opnemen”. Dit wil zeggen dat we niet zien dat we nog op pad zijn naar al de prachtige doelen die we willen. We interpreteren een teleurstelling als iets niet kunnen bereiken, ons eindpunt of tegen een muur aanlopen. Maar dat is het niet, we zijn nog steeds doeltreffend en zo snel mogelijk op weg naar ons doel, maar we hadden het eindlint gewoon NU nog niet bereikt. We dachten iets al bereikt te hebben, dat we eigenlijk nog net niet bereikt hadden. We waren iets tegengekomen dat op onze schat leek, maar dat was het niet. Het was een kartonnen doos. Het was gewoon een teken dat we wel op het juiste spoor zijn en dat we mogen blijven vertrouwen en geloven in onszelf. We moeten niet twijfelen aan onszelf of onze dromen. Morgen kan dat hélemaal anders zijn.

Als ik eenzaamheid of teleurstelling meemaak dan zoek ik bij mezelf altijd dergelijke gedachten. Ik weet dat het wil zeggen dat ik tijdelijk een beetje uit balans ben en dat het niet echt is wie ik ben. Soms moet ik ze een paar keer herhalen om me ze eigen te maken. Altijd brengen ze me snel weer in mijn kracht en besef ik weer dat ik een fantastische waardevolle persoon ben, die alles zelf creëert en orchestreert!

Véél plezier ermee. Ik hoop dat je er iets mee bent. Heeft dit jou geholpen, laat het me dan graag weten! Heb je zelf positieve ideeën en gedachten om hiermee om te gaan, deel het ook graag met anderen om elkaar te helpen!

Een FANTASTISCHE week verder nog gewenst!

De info over relaties komt uit de volgende CD’s: CD relaties en de wet van aantrekking Esther Hicks

Meer informatie kan u vinden op de volgende website: www.Abraham-hicks/

 

(Over afstand) Mensen veranderen en evolueren en ik ook. Het is normaal dat wanneer ik groei, mensen soms uit mijn ervaring wegvallen. Doordat ik transformeer en uitbreid, passen zij niet altijd meer bij mij.

Zij hebben mij niet afgewezen maar ik heb hen van me weggeduwd. Dit is altijd zo. Ik word nooit afgewezen: het is altijd mijn ziel die ervoor kiest afstand van een bepaalde situatie & ervaring te nemen. Alleen zie ik dat niet altijd zo helder. Misschien is er een deel van mij dat verlangde naar die persoon, maar mijn vibratie van wegduwen was toch groter dan mijn vibratie van toelating. Mijn verlangen naar iets anders is toch groter dan mijn verlangen naar die persoon. Mijn ziel heeft altijd het beste met me voor en staat altijd krachtig achter mij.

Mijn innerlijke negatieve gevoelens met betrekking tot die relatie, moeten toch meer geweest zijn dan mijn positieve emoties. Ik kies alles wat met mij gebeurt. Mijn vibratie heeft hen van me weggeduwd. Als ik eerlijk ben, dan waren er waarschijnlijk reeds tekenen en zaken die ik niet zo fijn vond voordien.

Later kan dit veranderen, maar op dit moment passen onze vibraties niet bij elkaar. ik heb liever vibraties die bij mij passen in mijn leven en in mijn relaties.

(over afwijzing) De goede gevoelens die ik ervoer bij het denken over die persoon, komen van mijn focus op al het mooie en positieve aan die persoon.

Verliefdheid ontstaat door een heel intens gefocuste positieve focus op de mooie kanten van ‘iemand”. Wij gebruiken die persoon als het ware om ons te focussen op ons hart of op onze bron. Dat is oké en iets heel mooi. Verliefdheid & liefde komen dicht bij de liefde van onze Bron. Het gevoel van verliefdheid ontstaat door hyper positieve focus op mooie zaken in het leven. Het ontstaat door heel positieve focus en geloof in mijn toekomst. Het heeft eigenlijk minder met de persoon zelf te maken dan we denken. Die persoon waarop we verliefd zijn heeft natuurlijk wel eigenschappen die het voor mij gemakkelijk maken om op het positieve te focussen en zal waarschijnlijk een bepaalde vibratie hebben die voor een deel overeenkomt met mijn vibratie. Maar dan nog komt mijn gevoel van verliefdheid van mijn focus op al het mooie in het hier en nu en in de toekomst. En ik heb dat gevoel vanbinnen in mij. Ik genereer dat gevoel en niet die andere persoon. Dat concluderen wij enkel zo.

Moest onze vibratie op alle vlakken overeenkomen dan zou onze relatie heel vlot en vervullend verlopen en dan zouden we opliftend zijn voor elkaar. Als het dat niet doet, dan wil ik vibrationeel iets anders.

Ik kan ook in verbinding komen met mijn bron door te focussen op al het mooie in het leven. Een moment van verliefdheid toont ons eigenlijk hoe verliefd we ons kunnen voelen over het leven. Ze herinneren ons eraan, maar we hebben daar eigenlijk niet continue een partner voor nodig. Als we verliefd zijn op het leven gaan we een mooie aantrekkelijke uitstraling hebben en open staan voor mensen die op onze vibratie resoneren en die ons duurzaam gelukkig kunnen maken.

Ik gebruikte die persoon als focuspunt om positief over mijn leven, mijn toekomst en haar/hem te denken. Dat is wat me zo gelukkig maakte en dat is wat gevoelens van liefde opriepen. Dat is wat me hielp om in contact te komen met mijn hart. Het moet eigenlijk niet altijd die persoon zelf geweest zijn die ervoor zorgde dat ik liefde en enthousiasme voelde. Het is eigenlijk mijn eigen aandacht en positiviteit die voor mijn mooie en gelukkige gevoelens zorgde.

Ik mis mijn verbinding met mijn bron, en niet die persoon. Ik mis mijn focus op het positieve en niet die persoon. In mijn hart kan ik altijd liefde voor die persoon voelen. Daarvoor heb ik diens aanwezigheid niet nodig. Dat mag, maar dat moet niet.

Ik zou het heerlijk vinden dat ik iemand tegenkom die evenveel vreugde, liefde en enthousiasme voelt door hun focus op mij. Wat is dat een mooie gedachte.

Het kan zijn dat mijn positieve focus op die persoon ervoor zorgde dat ik niet zag dat we momenteel fysieke gewoonten hebben die niet bij elkaar passen. Dit wil zeggen dat het kan zijn dat ik door mijn focus op het positieve, niet zag dat de mooie persoonlijkheid en de huidige vibratie van die persoon, niet is waar ik van droom in een relatie en niet is wat me gelukkig maakt.

Het is belangrijk dat ik ernaar kijk hoe de andere persoon en de relatie ‘aanvoelt’ voor mij. Is dat opwinding, vreugde & vertrouwen? Of vraagt dit iets teveel werk om deze emoties gewaar te worden en stabiel te houden? Het is belangrijk dat ik observeer hoe een persoon, een persoonlijkheid en een relatie voor mij aanvoelt. Welke reacties en emoties brengt het in mezelf teweeg? Relaties die vibrationeel overeenstemmen zijn veel krachtiger en dat is waar mijn ziel uiteindelijk naar verlangt. Mijn ziel zorgt altijd voor mij. Ik kan al mijn droomrelaties creëren als ik mezelf daarmee in harmonie breng. Dat doe ik door gelukkig te zijn en te focussen op het positieve en op wat ik wil hier en nu en in de toekomst.

Hoe meer ik in balans ben, hoe harmonischer mijn relaties gaan zijn en hoe helderder ik ga zien of iemands vibratie past bij de droomrelatie die ik wens.

Maar omgekeerd kan het ook en dat is het mooiste: iemand vinden die ook super enthousiast en blij wordt door hun positieve focus op mij, die mij ook super blij maakt door mijn positieve focus op hen. Een wisselwerking van verliefd zijn op elkaar en op het leven & een vibrationele match. Dat is waar ik naar ga uitkijken.

Zou het niet fijn zijn voor een andere persoon dat zij door hun focus op mij ook in contact kunnen komen met hun positieve focus en energie. Zou het niet fijn zijn voor hem/haar dat zij zich door hun focus op mij ook zo goed zouden voelen? Het is leuk om eraan te denken dat iemand anders zich zo goed en energiek kan voelen door hun positieve focus op mij. Het zal in de toekomst heerlijk zijn iemand tegen te komen die even zot is van mij als ik van haar/hem. Dat is ons geboorterecht. Dat is de belofte van het universum. Als ik in harmonie ben dan zal ik iemand aantrekken die even zot is van mij als ik van hem/haar.

Dat kan en dat zal gebeuren. In mijn toekomst bestaat zo’n persoon en relatie en heb ik dat gecreëerd. Mijn positieve gevoelens zorgen er snel voor dat ik de gewenste relatie op mijn pad manifesteer. Dit kan met deze persoon zijn of iemand anders. Ik kan en mag die vorige persoon nog gebruiken om te focussen op het mooie in het leven en op positieve gevoelens. Of ik mag me gelukkig voelen op een andere manier.

(Over bedrogen zijn of de andere heeft een nieuwe partner) Ik ben niet afgewezen, verlaten of bedrogen door die persoon. Ik creëer alles in mijn leven. Wat me zo ongelukkig maakt aan deze situatie, is dat het mijn partner gelukt is om in verbinding te komen met zichzelf. En wat me ongelukkig maakt is dat ik geen verbinding met mezelf heb. Het is jammer genoeg normaal dat iemand dat zoekt buiten mij, als ik me vaak niet in verbinding voel. Ik ben er verdrietig over dat die andere persoon gelukkig is en ik niet (Indien dit het geval is in de situatie). Daar gaat het om.Deze bewustwording helpt me om voor mezelf & mijn geluk te zorgen en in mijn kracht te komen. Het is eigenlijk een positieve en behulpzame boodschap. Bewustwording maakt van mij een betere & grotere persoon. Het gaat niet over onkunde of schuld, maar over kracht.Het is normaal dat als ik me niet focus, dat mijn relaties dat gaan weerspiegelen. Ik moet mezelf nooit uitputten, maar enkel positief focussen. Dat kan ik doen. Mijn relaties gaan altijd mijn vibratie weerspiegelen. Ik heb de touwtjes van mijn relaties in de hand, en ik ben een heel goede stuurman.

Het is niet zo erg met mij en mijn relaties gesteld. Ik doe het eigenlijk heel goed en ik heb eigenlijk hoofdzakelijk een goede en stabiele vibratie, maar ik panikeer enkel over de details. ik moet niet zoveel aandacht geven aan de details. Het is beter dat ik aandacht geef aan wat ik wil, aan het mooie en aan alles wat goed gaat in mijn leven en relaties.

Ik weet dat de ziel van die persoon van mij houdt en altijd van mij zal houden.Daar moet ik niet aan twijfelen. Misschien kan hij of zij dat niet gemakkelijk tonen. Zielen houden altijd van elkaar. Zij zien mij zoals onze Bron dat doet.

Het is eigenlijk fijn voor mijn partner dat zij/hij een manier gevonden heeft om in verbinding te zijn met zichzelf. Ik kan dat ook en eigenlijk weet dat ik dat wel. Ik was dit gewoon even vergeten omdat ik wou dat die persoon voor mijn geluk zou zorgen. Dit herinnert mij eraan dat ik ook voor mijn geluk kan zorgen en dat ik opwindende of innig liefdevolle momenten kan creëren door zelf in harmonie te komen.

Ik ben de enige die voor mijn geluk kan zorgen. De andere kan dat wel aanvullen of weerspiegelen, maar het is enkel in mijn eigen hart te vinden en genereren. Als ik gelukkig en in harmonie ben, weerspiegelen al mijn relaties dit. en dan zal ik ook die opwindende of liefdevolle momenten creëren met de juiste mensen.

Ik kan me ook in verbinding voelen en eigenlijk doe ik dat ook vaak. Ik geraak gewoon mijn balans kwijt als ik me teveel focus op de condities en mijn geluk teveel van de condities laat afhangen. Als ik er even bij stilsta, besef ik dat ik daarnaast eigenlijk ook enorm veel gelukkig ben. Deze situatie geeft me een schop onder mijn kont om te focussen en exceptioneel gelukkig te zijn, en mijn grootste meest opwindende mooie zelf te zijn. Dat is wie ik ben. Ik ben een stralende persoon vol potentieel.

Er is niemand die me kan vervangen; nooit. Er is niemand beter dan mij. Ik ben uniek. Als ik in harmonie ben trek ik de juiste mensen aan.

Gelukkig zijn is de meest onweerstaanbare energie die bestaat! Ik moet er geen mooi lichaam, academische scores, connecties of een dikke portefeuille voor hebben. Geluk is het beste afrodisiac dat bestaat. Gelukkig zijn en verliefd op het leven, is mijn beste verdediging. Niemand is nog veilig. 🙂

(Over uit elkaar groeien) Ik ben een hoog vibrerende en gelukkige persoon. Ik ben een hoog liefdevolle persoon. Sommige mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan dat ik zo gelukkig en zo liefdevol ben. Het is goed dat mensen met een vibratie die niet bij mij past uit mijn ervaring wegvallen. Dat zou me niet gelukkig maken. als ik hen vrijlaat, dan laat ik mezelf ook toe om vrij te zijn. Dan heb ik vrijheid en ruimte om de juiste mensen in mijn ervaring binnen te laten. Dat zijn eigenlijk de mensen die ik wil ontmoeten en samen een weg of een leven mee wil bewandelen.Ik ga mensen en relaties aantrekken die nog veel beter zijn voor mijn vibratie. Het universum is oneindig. Er bestaan ook oneindig veel mensen die bij mijn vibratie passen. Het is goed dat ik mijn radar daarvoor openzet.

(over de zogezegde ‘ware’ verliezen) Ik ben er verdrietig over omdat ik dacht en hoopte dat zij/hij de ware was, maar dat is zij/hij niet. De ware voor mij heeft bepaalde eigenschappen en een vlotte stromende dolgelukkige en bevredigende relatie is er daar één van. Als die persoon niet zot is van mij, dan is hij of zij op dit moment NIET de ware voor mij. Dan is er iemand anders de ware voor mij. Mijn ware is super mega zot van mij. We kunnen gemakkelijk en zonder verlegenheid onze liefde voor elkaar voelen als hij of zij mijn ware is. Hij of zij geeft me vervullende, goede en positieve gevoelens. Als dit allemaal niet aanwezig is dan is deze relatie op dit moment NIET mijn droomrelatie en dan is deze persoon niet mijn droompartner. Morgen kan dit anders zijn, maar vandaag is het dit niet. Mijn droompartner geeft me positieve gevoelens. Ik kan mijn beroep gemakkelijk uitvoeren bij die persoon. De relatie verloopt vlot en snel. Ik voel vervulling, zekerheid, vertrouwen, opwinding en verbinding. We kunnen gemakkelijk liefde aan elkaar tonen. Ik moet niet strijden tussen een lijn van concurrenten. We zijn zeker van elkaar. Als er geen overwegend positieve gevoelens aanwezig zijn dan is deze persoon mijn ware niet.

Ik wil haar/hem in het pakje van mijn ware wringen omdat ik gelukkig wil zijn, maar dat lukt natuurlijk niet als die persoon daar te ver vanaf staat. Iederen heeft het potentieel om mijn ware te zijn, en dat veroorzaakt misschien verwarring in mij, maar niet iedereen staat daar vibrationeel dicht genoeg bij. Dat lukt niet als die persoon mijn ware niet is. Ik wil die persoon in het pakje van de ware wringen omdat ik ongeduldig ben, maar dat lukt niet en zal me niet bevredigen. Ik zal toch het afstemwerk met mezelf eerst moeten doen. Als ik dat juist doe, dan gaat er een rij opwindende, knappe, lieve, boeiende mannen of vrouwen voor mijn deur staan, ijverig naar mijn aandacht. De wet van aantrekking is zo gemakkelijk. Eerst het innerlijke werk, dan de manifestatie.

Er zijn diverse mensen in de wereld die resoneren met de vibratie en het levenspad dat ik heb. Een vriend kan een soulvriend zijn. Een medestudent, kan een soul-medestudent zijn. Een familielid, kan een soul-familielid zijn. Een romantische relatie heeft natuurlijk iets extra, omdat dit dicht aansluit bij de liefde van onze bron, maar het blijft belangrijk om mijn blik ruimer te stellen, zodat ik de mensen vrij laat om gelukkig en onbeperkt te zijn. Een korte relatie kan even waardevol zijn. Waardevolle relaties kunnen heel veel vormen aannemen. Een relatie die gestoeld is op vibrationele overeenkomst en overeenkomst in persoonlijkheid heeft het meeste kans om duurzaam en sterk te zijn. Dit is als ik let op mijn eigen vibratie en verbinding met mijn hart. Want zo hou ik de vibratie van de relatie ook hoog. We hebben dan een dubbele match: zowel de persoonlijkheid matcht plus mijn huidige vibratie blijft hoog, waardoor de vibratie van de relatie ook hoog blijft. Als we vibrationeel bij elkaar passen, ik de andere persoon vrij laat en ik let op mijn eigen hoge vibratie, dan hebben relaties het potentieel om heel duurzaam te zijn.

Er bestaat een fantastische relatie in mijn vortex met iemand die even zot is van mij als ik van haar/hem. Dit bestaat en dit is echt zo. Misschien is het met deze persoon en misschien is het iemand anders. Ik ga het snelste deze liefdevolle partner aantrekken als ik zoveel mogelijk zaken doe of denk die mij gelukkig maken en mij zoveel mogelijk richt op waar ik naar verlang. Als ik in de vortex kom op een consistente manier, dan valt de ware in mijn schoot. Dit kan deze persoon zijn of nog een veel betere, meer liefdevolle en meer opwindende persoon voor mij.

Als ik iets opmerk in de persoon of relatie voor mij dat ik niet prettig vind, dan wil dat zeggen dat ik eigenlijk het omgekeerde wil creëren. Mijn bron toont me daarmee dat ik eigenlijk het omgekeerde wil. het is een herinnering van mijn bron dat ik méér kan creëren, en dat ze méér voor mij in petto heeft. Elke keer dat ik iets onprettig meemaak stuur ik een wenspijl het universum in dat ik iets anders wil. Het is een moment van groei en uitbreiding. Wat ik wil is vreugde voelen. Wat ik wil is liefde, respect, bewondering, opwinding, vertrouwen, ontspanning, harmonie, creativiteit, verbinding, etc. voelen. Het geeft me dus helderheid over wat ik echt wil. Als ik me op een positieve manier focus op wat ik echt wil in mijn relaties en in mijn leven, dan zal dat manifesteren. Het is belangrijk dat ik me richt op wat ik wil in al mijn relaties. Zo zal ik dat creëren. Het leven is oneindig en veel rekbaarder dan we beseffen. We kunnen een fantastische levenservaring creëren.

En zelf als ik me in het begin nog niet de hele tijd op deze vibratie kan richten, dan zal ik daar toch snelle vooruitgang naar maken als ik me steeds weer opnieuw richt op wat ik wil en op onvoorwaardelijk geluk. Meer en meer zal mijn geluk, mijn zelfliefde en positieve focus stabiel zijn. In het begin vraagt dit wat oefening. Na een tijdje zal deze nieuwe hoge en gelukkig vibratie een gewoonte van me zijn.

(over onvoorwaardelijke liefde en afstand) Zelf al is die persoon nu niet bij mij, ik kan toch nog liefde voor die persoon voelen. Ik kan ook niets anders als die persoon hier en nu niet bij mij is. Maar ik kan er wel voor kiezen om liefde en bewondering te blijven voelen.

Wat mij gelukkig maakt is liefde te voelen. Wat mij gelukkig maakt is hoop te voelen en geloof. Eén van de zaken die ons het meest gelukkig maken is iemand anders vrij liefde te kunnen geven, en het is dat missen wat mij ongelukkig maakt. Wat mij gelukkig maakt is vertrouwen en positieve vooruitzichten. Ik mis die persoon niet. ik mis wie ik ben in relatie tot die persoon.

Ik kan liefde voelen op vele manieren. Ik kan liefde geven aan vele zaken. Het is niet die persoon zelf die voor mijn vervulling zorgt, maar mijn houding en mijn innerlijke beleefwereld. Als die persoon om een bepaalde reden nu niet bij mij is, dan kan ik niets anders dan liefde en andere positieve emoties voelen voor de ziel van die persoon. Mijn bron voelt dat altijd dus ik kan dat ook. Als ik dat ook voel, dan ben ik in verbinding met mijn bron.

Soms is het gemakkelijker voor mij om liefde voor iemand te voelen en positieve gedachten over iemand te hebben als we een beetje afstand hebben. Misschien gaat mijn liefde nu wel verhogen. Liefde voelen is één van de mooiste emoties die bestaan. Soms is het gemakkelijker om vreugde te voelen als ik een beetje afstand van iemand heb. Misschien gaat mijn vreugde nu wel stabieler en groter worden. Vreugde zet de grote poorten open naar vervulling op alle vlakken.

Ik creëer wat ik geloof, dus dat is voordelig voor iedereen dat mijn vibratie verhoogt.

Mijn bron voelt ook liefde voor die persoon en als ik in contact wil zijn met mijn bron en mijn waarheid dan zal ik dat ook moeten doen.

Deze situatie helpt me om onvoorwaardelijke liefde en geluk te voelen. Hierdoor zal ik in de toekomst een veel meer krachtige – hele – verbonden – en grootse persoon en partner zijn. Al mijn relaties in de toekomst met anderen en mezelf gaan hierdoor verbeteren en krachtiger worden. Onvoorwaardelijk geluk en liefde is de grootste kracht in het leven. Daardoor kan ik alles manifesteren wat ik wil. Deze persoon helpt mij om een grotere versie van mezelf te zijn.

Ik kan nog steeds vreugde voelen voor de leuke kanten aan die persoon. Ik kan nog steeds vreugde voelen voor de herinneringen. Het is het voelen van liefde, appreciatie en vreugde dat me zo gelukkig maakt en dat me tot mezelf brengt. Het is ook dat wat me zo gelukkig maakte voordien. Door gelukkig te zijn in mijn hart, zal ik zo snel als mogelijk en op het juiste moment een harmonische relatie aantrekken met een andere en betere persoon voor mij of met deze persoon die veranderd is.

Hier en nu kan ik in verbinding komen en vervulling ervaren. Als ik in harmonie kom, kan ik de relatie die ik hier en nu wens manifesteren. Als ik me niet zo goed voel, dan is er áltijd iets beter voor me in de toekomst. Alles is goed.

Ik bevind me altijd op de juiste plaats. Ik heb altijd de juiste relaties rondom mij. Ik heb altijd de juiste beslissingen en stappen genomen. Ik ben reeds een fantastische, stralende succesvolle en doeltreffende schepper. Alleen misinterpreteer ik de details soms. Ik heb alles in mij. Ik ben HEEL. Ik ben Perfect.

 

 

 

 

You-are-a-Powerful-Creator-Create-with-Love-not-Fear

Een gedachte over “De zomer komt: omgaan met vlinders in de buik én… soms … LIEFDESVERDRIET; enkele hartverwarmende gedachten om hier snel én positief mee om te gaan… :)

Plaats een reactie